6 Mars - Royal Botanic Garden och bio!

Idag har jag och Martina varit i Royal Botanic Gardens mest hela dagen. Det var så många bröllop överallt! Fint, men antagligen inte så unikt haha! Men gud så fina brudklänningar. Vill också ha en sådär jättefin klänning när jag gifter mig. Lite färg fick vi idag också, trots mulet väder. Jag gör inte om samma misstag att jag inte tar solskydd på mig. Jag gjorde ju det en gång i Manly. Jag solade en timme i typ duggregn. Aj. Men nu fick jag lite fin färg iaf, och Martina likaså! Hoppas på att vara pepparkaka när jag kommer hem! Om inte så kommer jag spraytana mig i Bangkok innan vi flyger hem, haha!

 

Och just det, för er som inte vet så är jag och Martina anträffningsbara från och med den 20 april. Känns helt sjukt att jag ska vara hemma då. Härligt att komma hem till våren!

 

Tillbaks till vår dag: Idag blev det fullkornspasta och tonfisk till middag, klassikern! Martina gillade också det, så antar att det blir tonfisk imorgon igen. Fantastiskt! Efter middagen så gick vi på bio. Vi har en fet biograf bara över gatan. Vi såg Black Swan med Natalie Portman. Jag gillade den? Fler som har sett den? Nu ligger vi i våra sängar. Ska alldeles strax återgå till vindruvor och chiclitbok.

 

Två dagar kvar i Sydney, sedan åker vi till Nya Zeeland. Imorgon ska vi skriva ut våra flygbiljetter och vår hotellbokning. Och kanske hittar vi några fina vykort som vi kan skicka till nära och kära :D

 

Vi hörs snart igen! Hoppas att våren är på intåg hos er där hemma nu. Vill ju ha det soligt, vårigt och fint när vi kommer hem haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0