Sjukt!

Dags för mig att sova nu. Har hunnit köpa ny dator, köpa de sista förnödenheterna, träffa vänner lite snabbt och säga hejdå och ha släkt och vänner här. Fick den gulligaste berlocken någonsin av mina girls. De hade satt in bilder på oss där. Ville nästan gråta lite av rördhet men fick vara cool, lugn och sansad. Jag är trots allt äldst och den som lämnar mina underbara tjejer. Men jag kommer ju tillbaka :)

Av mina mostrar och kusiner fick jag en liten fin ängel att ta med mig som ska ge tur. De gav den en söt välsignelse och fick mig att looova att inte smsa hem och göra mamma orolig för varenda liten bagatell. Lovar!

Får se om jag hinner skriva en rad imorgon innan jag åker. Annars lär vi höras när jag är i Bangkok eller Sydney. Är i Sydney torsdag vid 11 er tid tror jag :)



Inte vackraste bilden jag tog kanske, men här är den fina berlocken iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0