I'm leaving it

Nu ska jag göra ett ärligt försök att förbättra denna stackars blogg. Jag ska nämligen försöka göra om den till min resedagbok, eller något :)


Imorgon åker jag nämligen till Australien. Kan inte fatta det. Eller jo när jag ser min feta resväska här som behövs packas i.. Men skorna är iaf där i nu så det viktigaste är ju fixat! Jag ska vara själv i Australien i sex veckor, i mars kommer en av mina bästisar, Martina, och har kul med mig! Jag åker troligtvis hem med Martina till maj månad, har svensk sommar och sedan åker igen. Men inget är bestämt och det känns bra! Vi ska iaf ta en sväng in om Thailand också. Så kuuul!

Nu får vi se om detta blir en rolig, djup eller infrmativ blogg. Eller kanske alles, det vet man inte! Har iaf en ny kamera och ska nog införskaffa mig en liten resedator så det ska gå smidigt och så alla där hemma ska få läsa och se vad jag håller på med.

Nu ska jag göra mina sista ärenden. En hel del. Kul att vara ute i sista sekund som vanligt! Ikväll kommer vänner och släkt för att säga hejdå.


Kommentarer
Postat av: angelica

halloj! O jag som trodde att det inte var så längesen du börjat jobba på gina. Vad ska du göra för kul i sydney? Helt själv, shit där kom du med pluspoäng ;P Lycka till säger en gammal vän till en annan ;P

2011-01-27 @ 21:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0