If u lift me up

Tja!

Idag är min enda lediga dag den här veckan. Tänkte göra en liten livsplanering idag. Finns alldeles för mycket jag vill göra här i livet. Jag skulle ju vilja vara så ambitiös att jag skriver en bok. Har redan två citat som ska vara med i den, hehe. Bra jobbat va?? Gissar på att boken blir cirka 3 sidor tjock. Men det jag vill göra ungefär allra mest är aaaaaatt: lära mig flyga flygplan. Kan inte komma på något fantastisk än känslan av att kunna styra själv uppe i luften. Eller, vad vet jag egentligen? Men varje natt jag drömt att jag har flugit så har jag vaknat med världens bästa känsla i kroppen. I drömmarna sitter jag förvisso inte i något plan, men jag får vara lite realistisk och inse att det inte går att vifta lite med armarna i verkliga livet. Haha, när jag var liten var jag fruktansvärt förtvivlad när jag insåg att det inte funkade. Jag hade sett en flygande trollkarl på TV, och efter det försökte jag göra likadant........ Typiskt mig.. Så ja, jag måste helt enkelt även lära mig att flyga.

Annarz då?! Jag tappade ett annat puder i golvet idag! MEN! Det höll :):):) Ibland är livet allt fint. Måste för övrigt köpa nytt smink. När jag var i Milano i somras så köpte jag id bare minerals matte, och denna i färgen MEDIUM BEIGE !!! Fatta vlken stor grej det var för mig, som annars måste ta det ljusaste som finns. Tre veckors sol gjorde verkligen nytta. Men ja, nu räddar inte ens min brun utan sol situationen. Jag måste ha en ny, ljusare. Tror dock inte att den matta id:n har kommit till Sverige än? Hittar den inte på nätet någonstans heller, förutom på e-bay.

Nu ska jag äta lite sen frulliz och efter det ska jag traska ner till byn och hämta ut ett nytt ginapaket. Det förra blev det så många returer på, så jag fick beställa lite nya saker. Det är farligt att jobba på gina, man hittar alltid nya fina saker. Menmen, det bra överväger det dåliga haha :) Trivs verkligen så bra på mitt job, vill inte byta det mot något jobb i världen.... möjligen wingsuitflyinginstruktör, eller något.



Hur awesome?!?


Okej, vi tar en bild på mig idag med. Jag sportar mittbena och halvlockigt hår. Längesedan jag hade det.
Har även en ny ring, en dubbelring med en svala. Gillar den! Min fina kollegis Elin som fixade den åt mig och söta tjejer på Glitter som la undan den till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0