Wicked

Jag erkänner: min blogg är dött kött. Jag har helt enkelt för roligt för att sitta och blogga. Läsa bloggar är sååå mycket roligare. Och det roligaste i datorväg = The Sims! Åh, jag tröttnade ganska fort på det när jag precis fått det, men nu har jag kommit på att det är så fruktansvärt roligt! Eller ja, jag spelar aldrig själv. Jag och Natha spelar det tillsammans, och det är såååå kul :):):) Tror att vi är på generation tre, eller fyra? Donno. Det enda som är lite hemsk är att våra gamlingar (Madde Jr Coolzon och Natha Jr Coolzon) är "På G". VA?!? De har pojkvänner och de har för fan vuxit upp tillsammans som syskon. Naaaaaaaaaaaaasty.

Okej.... Det var INTE meningen att detta skulle bli ännu ett sims-inlägg.

Min bloggfrånvaro beror på en hel del faktorer, vilka är:
 
Jobb på världens bästa jobb med de absolut bästa kollegerna. Jag kunde inte ha det bättre, helt enkelt.
Fri tid med Nachos och The Sims
Utekvällar, främst med Anna, Nachos och Ida. Mycket wicked, men så roligt!


Så, vänner, nu vet ni vad jag gör! U wanna c this grl så finns jag runt möllan, debaser, mitt jobb eller soffan med dator och Nacholima.


Nu ska jag ha kvalitetstid med min paps! Förra lördagen var han ute och reste, så vi får ta igen den missade shoppingtiden idag! Smell u later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0