Thiz iz me, sistah


Hej vänner! Ville bara visa hur fint mitt hår var för ett tag sedan. Nu är det bara risigt, torrt och fult. Som tur är så är nya extensions på väg hem till mig och jag har världens bästa vän och frisör: Matilda



Och här kommer en massa bilde rpå hur jag ser ut när jag målat på mascaran. Hur lyckas jag?! Och varför fotar jag det?







Ooooch idag hade halva sidan av min mun svullnat upp. Hur skulle det vara med lite symmetri i fejjan?



Och här är fransarna jag får tillsammans med allt bajs på ögonlocken!!! Var är Tyra, liksom? Im ur covergrl sistah!


Och här har ni chocken number one!!!: Jag har FÄRG på mig!!! Blått!!! Med slickad frilla!!!





Såååååååå... Nu fick ni en inte the sims relaterad uppdatering. Jag bloggar varken roligt eller ofta, I know. Men jag jobbar och är glad och trivs ganska bra med livet. Förutom en liten detalj....

JAG FYLLER 21?!?!?!? Jag råkade skriva till Matilda att jag fyllde 20. Jag försöker liksom förtränga detta faktum hela tiden. Jag ser på mig själv som en gammal nucka. Vet inte om det betyder något speciellt, gammal nucka, men det låter som en passande beskrivning på vad jag fyller. Jag ska fylla dagarna innan Dagen med jobb och partaj. På själva nuckedagen så tackade jag ja till jobb. Jag ska bjuda mina underbara kolleger på tårta, vara lite bakis (men effektiv!) och sen blir det middag med världens finaste familj. Dagen efter det ska till allergimottagningen (och kanske sluta få halvplumpade läppar).

Nu ska jag se om jag hinner se slutet på csi! Smell u later!


Kommentarer
Postat av: natha p the one and only cool cat in town

hahaha din knäppis!! men sååååå vacker!!!! :) jättefin i blått!!! ps!! är den ny?!?!?!!? HUR KAN INTE JAG VETA VAD DET ÄR FÖR TRÖJA!?!?!? maaaaddeeee!!! duuu!!! nåt du håller unnan för maj va!?!? ses imorgon!! och hörs antagligen ikväll!!!!! du är bäst!!! ÄLSKAR DIG

2010-03-11 @ 11:45:29
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: Nadja

du har sjuuuuukt långa fransar

2010-03-14 @ 23:35:24
URL: http://nayjay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0