I'm kind of busy



Tja vänner!
Jag lever fortfarande, än om det inte skulle verka så.
Igår hade Natha maskerad. Det var fint. Jag hällde i mig mitt vin och blev lite för tipsy, men jag mådde suveränt hela kvällen och hade mycket roligt. Hoppas att min baby N också hade det!
Idag har jobbat, och imorgon blir det ännu mer jobb. Kul!
Bilden ovan kan vi kalla för ett test, om jag fortfarande hade toa-pose-stinget. Om jag, trots min stigande ålder, fortfarande kunde stå med kameran i en krampaktigt grepp och detta tillräckligt länge för att iaf få en acceptabel bild. Det går än så länge, men snart får jag väl lära mig photoshop eller något liknande. Jag har kommit en bit på vägen; jag kan göra bilder svartvita!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0