Oopsi

Några flaskor vin hos Anna igår blev starten på en oplanerad utgång. Själva kb var väl inte så jävla ball (som väntat), men jag älskade att träffa Julia och Anna och bara få prata skit och lukta på Hassehundens fisar. Vad som var roligt igår var iaf att Sarasve också tog sig till stan. Jag och Sara tog oss till den kassaste efterfesten ever, stack därifrån, träffade Saras kompis Filip och sedan tog vi en taxi hem till Sarash. Mina senaste crash-ställen har varit  s-v-i-n-k-a-l-l-a. Jag gillar kyla själv men det här tog priset. Så än en gång kurerar jag mig idag och känner mig svaaag. Som tur är så hämtade min paps mig hos Sara. Väl hemma så rensade jag och mamma bort julsakerna. F-in finally! Sedan kom mina girls hit och jag färgade och kapade Martinas hästman. Hihi. Hästman eller Martinas man som råkade vara en häst. Skoja, klart hon är tillsammans med en människa!



Nu är bara Natha kvar här hos mig. Vi jäser i min soffa och ska snartb se himym!

Jag och Natha för snart 4 år sedan. Paow och Dessie, släng er i väggen. We are the original barbies!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0