Nyår

Här kommer lite nyårsbilder som ni kan kika på (och kommenteraaa):











De är inte i ordning alls, men de är ack så fina. Bilderna är på mitt FBG-gäng + Timpiz.

Idag har jag varit på möte hos min jobbcoach, men jag ser henne mer som en livscoach. Helt fantastisk människa som jag delar många intressen med har jag märkt. Vi har kikat på massor med olika utbildningar åt mig och jag fick låna hem en hel drös med nya böcker. Jag har bestämt mig för att bli beteendevetare, och att sedan inrikta mig till samtalsterapeut.

Annars så har jag klippt min farmor, varit hos mina mostrar en sväng och sedan hämtade jag och mamma en katt som vi ska passa i två veckor. Kattafan. Är. Så. Jävla. Söt. !!!.

Imorgon ska jag och pappa till Ikea. Jag ska skaffa mig en ny taklampa då den jag har nu förstör glödlampor ungefär en gång i veckan. Efter det ska jag nog träffa Julia och färga hennes utväxt igen. It's crazy! Efter detta ska jag antingen träffa Nachos eller så ska jag och Julia ta oss till stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0