New York

Jag har haft världens lugnaste helg. Samma bag in box vin, men med olika sällskap. I fredags hade jag Matilda här hemma. Det var kul, saknar att inte kunna umgås med henne 24/7.
Igår hade jag Tim och Nacholima över för lite vin, skräckfilm och chirre. Tim var rädd och spelade the sims istället. Natha spenderade natten här och idag drog vi in en undangömd videospelare på mitt rum och såg lite klassiker, he-he. Imorgon åker Natha till Barzelonah och jag är så friggin' avis! Och Sara är på BajsBali och Matilda ska till New York och jag sitter hemma och går loco! Jag vill också till New York! Och jag vill att det ska bli årsskifte så jag och Sara kan springa runt med buckets i Thailand.

Men högst på listan nu: New York. Kan man önska sig det i föedelsedagspresent? Borde kunna. Perfekt att fylla 21 där.

Här har du lite New York bilder Matcholek!






Jag försökte vara lite konstnärlig när vi åkte taxi på kvällarna. Gick sådär.









Vill verkligen dit igen!


Nu ska jag föna frillizen och läsa boken jag lånat av Martina lite för länge. Snart klar i alla fall, och boken är fabiana!


Kommentarer
Postat av: matt

taack för bilderna :D Ja, det var nice i fredes!!

2010-01-31 @ 22:47:42
Postat av: Ida Annie

Kom och lek med mig då!

2010-02-02 @ 11:47:27
URL: http://stylebyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0