My liddle nacholima

Kolla vad min lilla pärla nacholima skrev om moi!!

hon är ofta till tillställningar sen
hon är en modell med fint hår, långa ögonfransar och välsvarvade ben
hjärnmos får hon så ofta hon kan
hon tycker att det är jobbigt, men jag tycker att det är roligt som fan
hon får mig att skratta som ett barn när hon pratar på ormspråket
det kommer jag aldrig aldrig aldrig tycka är tråket
hon är också ofta äcklig
men ibland visar hon att hon precis som alla andra är bräcklig
hon kör runt i en gul liten bubbla
när hon har höga skor och en massa vin i sin kropp, kan hon ibland snubbla
hon är snäll, vacker och rolig
hon gör den gråaste dag solig
vi brukar kolla på harry potter på natten och dricka öl mitt på dan
hon ringer alltid när hon vill ut på stan
hon vill gifta sig rikt i usa, men hon vill också resa och känna sig fri
hon älskar precis som jag astrologi
snart åker hon ifrån lilla mig
din dumma fis, vad ska jag göra utan dig?


Aah, tyckte att det var vackert! Vad som också var vackert var att hon och jag åt kyckling idag och att jag nästan fick parkeringsböter. Ha-ha-aaaaa life is goooood! Ikväll har jag ätit typ en halv wienerbrödslängd. Jag mår illa som ett kräk, men det var värt det. Oooch jag har spelat en massa the sims 3. Natha har fått mig beroende än en gång. Ni borde se våra gubbar - de är   i d e n t i s k a  !  Verkligen vi i datorform. Jag har även slingat min egen hjässa idag. Det blev blont, som vanligt.

Ps. Jag och natha har kommit på världens roligaste sak. Man kan ju skriva in texter på sin dator som den läser upp (så. ball.). Så jag och Natha brukar skriva saker i stil med att man sitter fast i datorn och att man behöver hjälp och vill komma ut. Och medan man spelar upp det så spelar man in ljudklipp på msn till någon stackars människa (i vårt fall så blir det oftast mamma som sitter i rummet bredvid). HA! I början blev mamma lite rädd och det tog lite tid innan hon vågade svara något. Men till sist blev hon nog lite trött och skrev att vi kunde minsann fortsätta att sitta fast i hennes dator. Inte okej.

Imorgon ska jag zu arbeit igen och det känns mer än okej! Men det innebär att jag får sluta spela the sims och lägga mig ungefär nu!

TTYL



Hahaha, jag dör på min poofy frill! Me and my grls i Bulgarien.

Kommentarer
Postat av: natha

hihhi!!!! jag ska också ha wienerkrans... :| ps!! jag har sims 3 nu!!?!?!?!?!?!? så jävla baaaall!!!!! talk 2 ya 2morrow!!! wanna sleep over!!!!!!!

2010-01-28 @ 23:10:57
URL: http://rohvol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0