He-e

Ja min nystartade blogg gav verkligen en rivstart! Men jag har faktiskt inte hunnit. Alls. Jag har jobbat som en liten gris och jag trivs något så fruktansvärt bra. Och när jag inte har jobbat så har jag sovit över med Nacholima. I helgen träffade vi Sanne, Ida, Selva, Hanna och några till och det var såååå perfect! Innan vi stack till Debaser så posade jag och Natha lite:



Natha hängde inte riktigt med på noterna ibland ocg såg därför riktigt flebbig ut hehehe. Men hon är vacker som en dag för det mesta! Vi gjorde en video också. Men så rolig var den inte. Kändes mest pinsamt att se på den nu. Min basnorrländska, minrap och min "på kroken-läpp" var dock ganska okej. Natha satt mest och flabbade åt mig.

Nu måste jag föna frillan, imorgon är en ny dag på Gina och jag börjar redan tio o klockis!

TTYL

Kommentarer
Postat av: nathalie

hahah jag är ballögd på översta bilden!! :) du är vacker som en dag som vanlgit!!!

2010-01-28 @ 23:10:07
URL: http://rohvol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0