Waddap!

Hehe, jag är väl inte proffs på att blogga. Förstår inte hur folk hinner med!
Jag jobbar riktigt mycket nu, är sååå kul :) Men saknar min kollega Challis som flyttat till Göteborg.
Så nu är det jag som tar hand om butiken. Höll på att få tre hjärtattacker i början, men nu är jag lugn och tycker att allt är riktigt kul :) Har fått mycket hjälp från världens bästa Ginatjejer, kan inte vara gladare!

Annars? Jag har tyvärr mindre än en månad kvar på Gina. Eller tyvärr och tyvärr, jag har ju sagt upp mig för att min resa äääntligen börjar närma sig :) Snart en månad kvar bara. Sjukt! Som jag har längtat! Och vädret gör väl inte att man längtar mindre precis.. Snö i all ära, men det är inte härligt med is varvat med slask och folk som inte kan köra bil, haha.

Imorgon ska jag äntligen få se alla mina så omtyckta frissetjejer! När jag gick frisör så var vi ett gäng på alltid sex personer och vi hade alltid så kul. Efter studenten så lovar man ju alltid att man ska ses lika mycket men det går ju aldrig. Alla jobbar ju olika och får nya vänner osvosv. Men nu ska vi äntligen ses :D Okej, minus Danisco då som jobbar i Ullared(?!) i helgen. Vi ska ut och äta fondue och snacka skit I guess! Det blir jag, Julia, Isabella, Anna och Malin. Senare på kvällen ska jag ut med mina girls. Fin helg!


Jag mellan två av mina älskade tösabläror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0