New b00tz


Här är jag. I webcam, såklart! Försöker sporta mina nya skor som ni ser! Hur går det?! Ni kanske tycker att jag ser lite avslappnad och ball ut, men ni ska bara veta vilken fruktansvärd ansträngning det ligger bakom! Ni kan se det på...... min hand. Pressat sliter den upp mitt uviga ben, allt för att ni ska se min nya höstsko. Och nu tror ni kanske att det är en classic i stil med skon från nilsson eller scorett eller rent utav acne, men så är inte fallet. Som ni kanske ser på den tacky prislappen så är det en skopunktensko. 349 kronor! Åh, jag är så snål :') Man kan inte tro att jag arbetat med skor och varit pretto när det kommit till skinn och sulor och hela köret. Syntetskon kommer kanske ge mig smelly feet, men för den struntsumman är det värt det!


(ps det är storlek 39, inte 44...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0