Monday morning

Okej kids. Det är måndag, vädret suger och jag är..... LEDIG!!!!!!!!! Känns mycket olustigt. Jag har glömt hur det känns att vara ledig. Matildas hårbeställning har inte kommit än, så just nu väntar vi och ser om det blir några extensions idag eller inte. Så just nu är jag rastis som fan. Och då kom jag på en fantastisk idé som gynnar oss alla.....: WEBCAMBILDER!! Finns det något smidigare sätt?? Tror inte det :D:D

Såååå, här får ni!


Här sidder jag o myser :):):)


Hääääär gör jag mitt klassiska partytrick


Här visar jag upp mina ögonfransar OCH mitt nagellack!!!


Här gör jag reklam för min frullelito: (eeeeh tummen???!!)


Wohooooooooooooooo


Detta var alles från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0