Am I free or am I tied up?

Tjabaaaaa!

Yes, jag lever! Men jag jobbar. Klagar verkligen inte! Jobbar med världens finingar och trivs så bra så bra :) Dock ett tag sedan jag jobbade med Saris. Miss uuuuu!

Malmöfestivalen är över och jag är nöjd. Är inte jätteimponerad av festivalen i år. Men! Jag åt langos. Har inte gjort det på säkert fyra år. Nu vet jag varför... En gång vart fjärde år är nog ganska lagom om ni frågar mig, haha! Jag hann även se Lars Winnerbäck, Teddybears, lite Melissa Horn ooooch: Miike Snow! Så bra?! Och så snygg man?! Skägg är nog det lurigaste som finns, det kan göra nästan vem som helst snygg! Men jag tror att sångaren ser pretty amazing ut utan skägget också. För övrigt inte imponerad av Lars Winnerbäck eller Melissa Horn. Motsatsen till mina vänner, jag vet, men det klickar liksom inte. Lars Winnerbäck har jag inte ansträngt mig för att gilla, så det är kanske därför. Och Melissa Horn tänker jag inte ens börja lyssna på. Det lilla jag läst/hört låter som värsta martyrtexterna med en ledsen stämmis. Och sånt sysslar jag INTE med! Kör heller på Alors On Danse eller min älskling Fatman Scoop.

Och nu såg jag att jag mest har gnällt på Langos och artister när jag kan meddela att Teddybears var aWeSOmE??! Den halvtimmen jag såg iaf, innan jag började längta efter min kingsize bed och insåg att morgondagen innehöll arbete. Teddybears och Miike Snow var alltså coolt. Och snyggt.

Annars?!? Jag vill shoppa. Som fan. Och gärna åka tillbaka till Grekland igen. Som fan. Och jag måste ha nya skor!!! Och jag måste köpa en ny parfym!!! Och jag måste köpa en trissis!!! Och vinna!!!! Och nu måste jag sova innan jag avlider. Och inatt kommer twinsen och Elin hem :'):'):') Elin praktiserar på mitt jobb, kul! Hoppas hon missöter sig så jag kan få skälla och känna mig viktig! :D Men det händer nog inte, för Elin är helt okej ambitiös och duktig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0